תהליך קידום עסקים קטנים ובינוניים...

מקצועיות וקידמה בשילוב פשטות.

כל פרוייקט מצליח מתחיל בתהליך ברור ומסודר

תהליך ברור ומסודר!

לאחר נסיון רב שנים, בנינו תהליך מסודר וברור המאפשר להריץ את הפרוייקט בצורה יעילה ולספק ללקוח כלי לביקורת ומדידה.

פרוייקט עיצובי או אינטרנטי, מורכב מהרבה חלקים נעים שמרכיבים את מכונת ההצלחה. בכדי להקים מכונה שכזו שתספק תוצאות של הצלחה על בסיס קבוע, ללא הפסקה, יש צורך בתהליך נכון שיאפשר עבודה מסודרת ויספק גם ללקוח כלי לביקורת ובדיקת התקדמות הפרוייקט. זהו הליך המשפך השיווקי שחשוב בעיקר עבור קידום עסקים קטנים ובינוניים בערוצי האינטרנט השונים

התהליך משתנה מפרוייקט לפרוייקט, מעסק לעסק וממטרה למטרה. תהליך הקמת אתר מסחר או מערכת מבוססת מסד נתונים, יהיה שונה מהתהליך של עיצוב והפקת קטלוג מודפס או הפקת סרטון הדרכה. עם זאת, התהליך הבסיסי עבור קידום עסקים קנטים או בינוניים, נשאר דומה בכל הפרוייקטים.

שלב ראשון מחקר
לפני הכל, מחקר מקיף
Why? How?

לפני הכל, אנו מבצעים מחקר שמטרתו להכיר את התחום, המתחרים, ביטויי מפתח, סגנון, צבעים, שפה ועוד, ומנסים להיכנס לראש של התחום והקהל הרלוונטי. מחקר זה, מהווה כלי חשוב שילווה אותנו לאורך כל תהליך העבודה.

שלב שני המשפך השיווקי
פאנל, תהליך השיווק

בשילוב עם  הלקוח, אנו  מייעצים, מתכננים ומגדירים את הפאנל השיווקי. שזה התהליך שמתחיל מהחשיפה לקהל הפוטנציאלי ועד המרתו ללקוחות. הפאנל הינו כלי חשוב בעיקר בעבודת הקידום והשגת המטרות השיווקיות.

שלב שלישי תוכנית
תוכנית וקונספט עיצובי
Conceptual image of network marketing

כמו בכל דבר איתו רוצים להצליח, יש צורך באפיון ותוכנית ברורה ומדידה. בשלב זה אנו מגישים לאישור הלקוח תוכנית עבודה ביחד עם הקונספט הקריאטיבי. במידה ויש בקשות, הערות או תוספות, אנו משפרים ועם התוכנית המאושרת יוצאים לדרך.

שלב רביעי ביצוע
ביצוע הפרוייקט
New Idea Concept

מתחילים את התאכלס, מקימים את הפרוייקט, מעצבים, משלבים את הפתרונות הנדרשים ומפגישים בן העיצוב הגרפי לקונספט השיווקי, בין החזון למציאות ובין הרעיון לתוצאה ברורה ומדידה. כל שלב מתבצע בשילוב הלקוח ובאישורו.

שלב חמישי אריזת הפרוייקט
סיום ואריזת הפרוייקט הראשוני
Small business owners, startup and e-commerce concept. Smiling asian woman showing money and giving

לאחר סיום הרצת הפרוייקט. אנו מבצעים בדיקות אחרונות, מקבלים הערות, שיפורים או בקשות אחרונות ומוודאים את שביעות הרצון המלאה של הלקוח. במידה ומדובר בפרוייקט מתמשך, זאת אומרת שיש עבודה קבועה ושוטפת כמו קידום וכו,. אנו בונים תוכנית להמשך.

עד כאן סיום תהליך הרצת הפרוייקט.

במידה ומדובר בעבודה קבועה ושוטפת, כמו קידום, ניהול, שמירת קשר עם הקהל, ניהול רשתות חברתיות ועוד. התהליך ממשיך…

שלב שישי איפיון ומטרות
איפיון העבודה והגדרת מטרות
Computer Connection Internet Networking Digital Concept

תכנית מסודרת של אפיון העבודה ומטרות מוגדרות. התוכנית תכלול תקציבים, אבני דרך ולוחות זמנים. תוכנית זו, תהווה כלי עבודה חשוב עבורינו וכלי בקרה ומדידה עבור הלקוח. אנו מקיימים פגישה קבועה עם הלקוח ומוודאים שאנו עומדים בתוכנית וביעדים.

שלב שביעי עבודה שוטפת
עבודה שוטפת ותוצאות ברורות
Asian business people meeting brainstorming ideas about creative web design work together in office.

כחלק מהעבודה השוטפת, אנו מקיימים פגישות קבועות עם הלקוח, מספקים דוחות ויזואליים ברורים ויושבים על התוכנית בכדי לוודא שאנו עומדים ביעדי התוכנית. ערוצים שאינם מספקים אנו נחליף ותמיד נהיה בתהליך אופטימיזצייה ושיפור.

תוכנית מסודרת ומותאמת שכזו, הינה ערובה להצלחה ותוצאות. עסקים קטנים או בינוניים בעיקר זקוקים לתוכנית שכזו בכדי להשתלט על המשימות הרבות ולבקר את הההליך והתקדמות העבודה והתוצאות. תוכנית שכזו נקראת "המשפך השיווקי". עם תוכנית שכזו, ניתן להפוך עסק קטן להצלחה גדולה בתקופה לא ארוכה. המשפך השיווקי מורכב מחלקים נעים רבים שצריכים לפעול בשילוב וכמכונה משומנת שמספקת לקוחות על בסיס קבוע. מחקר מילות מפתח, עיצוב האתר, קידום אורגני, קידום ממומן, קידום תוכן, קידום ברשתות, ניהול רשימת תפוצה, התאמה ומחקר במנוע החיפוש בעיקר של גוגל, ועוד ועוד. אנו אוהבים לשלב בין קידום אתרים אורגני לממומן בכדי ליצור את היציבות לעסק שלך. כן, מכונה שכזו היא הרבה יותר מרק אתר אינטרנט. זה התהליך.

יש פרוייקט על הדרך? נסו אותנו.

בואו נדבר כעת!