שאלות ותשובות נפוצות

בנושאים של...

הפקות גרפיקה ודפוס, הקמת אתרים, קידום עסקים באינטרנט, שיווק ועוד.

כל אתר אינטרנט, מוצר גרפי, דף נחיתה או כל אלמנט שיווקי אחר, אמור להיות לו מטרה ברורה ומוגדרת. למשל: רכישות, הרשמות, הורדת דמו, יצירת קשר, טלפון ועוד. תכנון ועיצוב בשילוב תוכן נכון, אמור להניע את הקהל לבצע את הפעולה הרצוייה. זוהי הנעה לפעולה וזוהי אחת מהפעולות של קידום עסקים באינטרנט.

ברוב המקרים, כל אתר אינטרנט, עמוד בודד או מוצר גרפי, אמור למשוך את המשתמש לבצע פעולה מסויימת. (הנעה לפעולה). כאשר משתמש ביצע את הפעולה הרצוייה, זוהי המרה. למשל, אם הכנסנו 10 גולשים לאתר מסחר שמטרתו למכור מוצרים, וגולש אחד ביצע מכירה, הרי שהמרנו 10% מהגולשים ללקוחות ואחוז ההמרה הוא 10%.

במידה והאתר נבנה על מערכת וורדפרס, באפשרותכם להעביר את האתר כמו שהוא לשרת אחר משום שהוורדפרס היא מערכת פתוחה. ואם האתר נבנה על פלטפורמות של וויקס או שופיפיי, אלו מערכות סגורות ולכן לא ניתן להעביר את האתר כפי שהוא. עם זאת, תקבלו מאיתנו פרטי גישה מלאים וספק אחר יוכל להמשיך לנהל או לקדם את האתר.

אתר אינטרנט יפה ככל שיהיה, לא יביא תנועת גולשים לאתר מעצמו. יש צורך באופטימיזצייה וקידום האתר בכדי להביא את הגולשים הממוקדים. וכשאלו מגיעים לאתר, אם האתר בנוי בצורה נכונה ומניע לפעולה, אז וודאי שאלו יומרו ללקוחות.

אנו מתחייבים לבצע עבודה מסודרת, מקצועית וטובה על פי תוכנית סדורה בתחום שלכם. כשיוצרים פעילות קידום עסקים קטנים באינטרנט או ברשתות החברתיות, סביר להניח שפעילות זו של קידום אתרים אורגני תביא איתה תוצאות של הצלחה. עם זאת, אין באפשרותינו להתחייב לתוצאות, משום שגוגל או פיסבוק אינם בבעלותינו (עדיין)

כן, בוודאי. שביעות רצון מובטחת!

אנו תמיד קשובים ללקוח. במידה ולא תאהב את הקונספט העיצובי, אנו נאסוף את ההערות והבקשות שלך ונחזור לשולחן העבודה לבצע עבורך גירסה נוספת. שביעות רצון מלאה מובטחת.

כן. בסיום הקמת האתר, תוכל לקבל מאיתנו הדרכה בסיסית שתאפשר לך לעדכן את האתר שלך בעצמך. אין צורך בידע מוקדם, אם כי יש צורך בהבנה בסיסית בהפעלת מחשב וגלישה באינטרנט.

אתר רספונסיבי הינו סטנדרט חשוב בבניית אתרים. זהו אתר שמותאם למכלול המכשירים ממנו הגולש צופה באתר. כמו, מחשב שולחני, מחשב נייד, טאבלט או טלפון נייד. אצלנו כל האתרים הינם רספונסיביים.

אתר נגיש הינו אתר שמותאם גם לבעלי מוגבלויות. למשל, אפשרויות לשליטה בניגודיות הצבעים, הגדלת המלל, אפשרות לגלישה על ידי שימוש במקשים, תמיכה בתוכנת הקראת המלל ועוד. במדינת ישראל, יש חובה להוסיף אפשרות נגישות לאתרים. אצלנו כל אתר כולל תוסף נגישות.

קידום אורגני זה הפעילות שבאה במטרה לגרום לאתר להופיע בתוצאות החיפוש של גוגל במקומות ריאליים. הקידום האורגני לוקח זמן ודורש עבודה רבה אבל התוצאות הם לאורך זמן רב ונחשבות לאיכותיות ביותר.
לעומת זאת, הקידום הממומן, כשמו כן הוא. זה פרסום תמורת תשלום. התוצאות מידיות אבל אין ברגע שמפסיקים לשלם, הקידום מופסק ואין ערך נוסף.

וודאי שכן. באתר זה תמצאו מספר מאמרים שעוסקים בקידום עסקים קטנים ובערוץ היוטיוב שלנו תמצאו סרטונים שיעזרו לכם להבין את העבודה. וכיצד לעבוד עם מילות מפתח נכונות. מעבר לכך, האינטרנט מלא במדריכים וטיפים. אם כי זה לא ברמה של קידום מקצועי, אבל זה בהחלט אפשרי ויביא תוצאות

זה תלוי במטרות העסק. קידום אורגני או רשתות חברתיות, הוא חשוב בעיקר בקידום עסקים קטנים. אבל, בדרך כלל התוצאות מוגבלות והם גם תלויות בשינויי האלוגריתם של גוגל. אני ממליץ לבנות תוכנית לקידום אתרים אורגני, ברשתות ואם אפשר אז גם תקציב לקידום ממומן ובכך ליצור יציבות לבית העסק בכל הקשור לשיווק באינטרנט.

שיווק באינטרנט זו הגדרה מאוד כללית. לכל לקוח אנו מתאימים את התוכנית המתאימה לו בהתאם למטרות, לסוג העסק, לתקציב ולקהל אלין בית העסק פונה. בעיקרון, אנו פועלים בארבעה זירות לקידום עסק. הקידום הממומן או פרסום ממומן, הקידום האורגני, קידום תוכן וקידום ברשתות. שילוב של כמה ערוצים במקביל, זהו שילוב מנצח שיוצר יציבות לבית העסק

יש פרוייקט על הפרק? נסו אותנו.

בואו נדבר כעת!

קבלו עכשיו!

את החוברת [ ללא תשלום ]

סיפור עסק

שתעזור לך להגדיר ולכתוב את סיפור המותג שלך
זהו כלי עוצמתי ובעל ערך רב לעסק שלך