הגדרות העסק שלך

כלי עוצמתי ובעל ערך (ללא תשלום)

שיעזור לכם להשיג את המטרות ולהצליח!

מקימים עסק חדש או שיש לכם עסק קיים?
הצלחה דורשת הגדרות. כאשר אנו יודעים מה אנו רוצים וכיצד, הביצוע הופך לברור ונגיש.

קבלו עכשיו!

את החוברת הדיגיטלית
[ ללא תשלום ]

"סיפור עסק"

החוברת “סיפור עסק” כוללת דפי עבודה וסרטוני ליווי קצרים שיעזרו לכם להגדיר את הסיפור של העסק שלכם.

צפו בסרטון הקצר…

כי, כשיודעים את ה למה? ה איך, יגיע בקלות.

מה הסיפור של העסק שלך?

חשוב לכל בעל עסק.

תתפלאו לדעת, כמה אנשים מתבלבלים ומגמגמים כששואלים אותם שאלות כמו, מהם המטרות, מה היחודיות שלך, מה החזון שלך, מיהו הקהל שלך או מהם הבעיות של אנשים להם העסק שלך מספק פתרונות.

המפתח להצלחה הוא בראש וראשונה להגדיר את העסק והמטרות בצורה ברורה והחלטית. כך שגם אם יעירו אתכם משינה עמוקה, תגדירו את העסק שלכם בצורה ברורה ומשכנעת.

אל תמתינו, אל תדחו, התחילו עכשיו!

החוברת "סיפור עסק"

שיטה יעילה וייחודית להגדרת העסק.

דפי עבודה אלו, מורכבים מסדרה של שאלות סופר חשובות שיעזרו לכם לראות באופן ברור את הכיוון אליו הולך העסק. זהו כלי שיכול לשנות מציאות. עצם העובדה שנחקור, נתמודד ונענה על השאלות המנחות האלו, אפילו לעצמנו, יספק לנו תובנות ופתרונות משנות מציאות שיובילו להצלחה.

הורידו את חוברת דפי העבודה, ענו על השאלות במלוא הרצינות. גם אם זה יקח זמן, הגדירו את העסק, היתרון היחסי, הקהל, הפתרונות, החזון ועוד הרבה ושמרו מסמך זה איתכם.

מה הסוד
של החברות הגדולות והמצליחות?

הם לא מוכרים את המוצר,
הם מוכרים את הסיפור של המותג שלהם.

וכעת, זה הזמן הנכון עבורך לכתוב את סיפור העסק שלך
או… את ה "למה?" שלך

החוברת "סיפור עסק" עוסקת בחמישה נושאים

מיתוג

הצעד הראשון במיתוג הוא להבין מהי זהות המותג שלנו, מהו הקונספט העיצובי, מהם הצבעים, הסלוגן, גופן וכו’. ניתן לעשות זאת על ידי מענה על שאלות כמו "מה תרצו שהעולם יחשוב כשהוא שומע את שם המותג שלכם"

חזון

החזון של העסק מגדיר את הכיוון והמטרות. חזון ברור גם עוזר להגדיר מהו העסק, מה מבדיל אותנו מאחרים, אלו בעיות אנו פותרים. הצהרת חזון מקשר בין המטרות ובין התוכנית של בית העסק. כתבו את החזון של העסק שלכם.

קהל

הגדרת קהל היעד הינו שלב מכריע בתהליך השיווק והקידום של המותג שלנו. זה עוזר לנו לדעת לאיזה סוג של אנשים כדאי לנו להגיע. מי הם, כיצד הם חושבים, מה הם אוהבים, אלו בעיות יש להם, היכן הם נמצאים ומבלים ומה הם מחפשים.

מתחרים

על מנת להיות תחרותיים, כדאי לחקור ולהבין את השוק, התחום והמתחרים. זה כולל את המוצרים, השירותים, החוזקות והחולשות שלהם. הבנת המתחרים שלנו תעזור לנו לקבל החלטות לגבי האופן שבו נתכנן וניכנס לשוק.

הגדרות

בחלק הזה של החוברת נעשה סקירה כללית של הגדרות חשובות לעסק. אלו נושאים שיעזרו בהמשך כשנרצה להקים אתר אינטרנט, לפתוח פרופילים חברתיים, לעשות קידום ממומן או לתכנן את המשפך השיווקי לגיוס לקוחות.

חוברת דפי עבודה זו הינה תוצר של השקעה ועבודה רבה שמספקת כלי רב עוצמה להשגת המטרות. גישה מעשית זו מתמקדת בשאלות חשובות ובסיסיות שיסייעו לכם להתמודד עם אתגרים ודילמות ולהשיג את המטרות באופן ברור ומעשי.

הזינו את הדוא”ל שלכם וקבלו את החוברת.

אם יש לך תשוקה בוערת להצליח ולהשיג את המטרות

החוברת "סיפור עסק" מיועדת בדיוק עבורך!

ירמיהו בן עמי
נוכחות וקידום עסקים באינטרנט