שאלת השאלות, מה למכור באטסי

הרשימה נחשפת, מה למכור באטסי השנה

אטסי פרסמו את הצפי שלהם לטרנדים המובילים לשנה זו, והתוצאה מפתיעה. בפוסט הזה, נסקור את רשימת עשרת התחומים והמוצרים המובילים והחמים שאיתם כדאי להתחיל חנות חדשה.
השאלה באיזה תחום להתחיל או אלו מוצרים למכור, היא שאלת השאלות שמעסיקה כל יזם העוסק במסחר אלקטרוני. ובכן, פעם בשנה, אטסי משחררים דו"ח מפורט ובו צפי לשנה הקרובה. דו"ח זה מתבסס על שנים קודמות ונתונים רבים המשפיעים על השוק, האופנה והטרנדיות.

ידע, הוא יתרון. אז בלי הרבה דיבורים, בואו נתחיל ונעבור על הרשימה.

Creative Colors for Crafting 1. מדבקות
כן, תתפלאו. מדבקות פשוט נמכרות כמו גרעינים. אומנם זהו פריט קטן, המחיר זול מאוד ושולי הרווח קטנים, אבל, המדבקות תפשו תאוצה והם נמכרות בכמויות ובהרבה מקרים, כשהלקוח מבצע רכישה הוא רוכש הרבה יותר מרק מדבקה אחת. בנוסף, מדבקות הינו מוצר שקל מאוד לייצר. כל שצריך הוא קצת יצירתיות, רעיונות טובים וקדימה לעבודה.

2. נרות מעוצבות
דיברנו על כך רבות, אטסי הינו זירת מסחר המתמחה במוצרי עבודת יד. ונרות, הם אחד מהמוצרים הביתיים הפופולריים. אנשים אוהבים נרות מעוצבים וריחניים לקישוט הבית, לאנרגיות ולאווירה. זהו מוצר אותו קל לייצר ולמכור.

3. פריטים בהתאמה אישית
פריטים מותאמים אישית, הם מהמאפיינים הייחודיים של אטסי ומאוד מתאימים לקהל הספציפי של זירת מסחר זו. הם רווחיים וללא צורך בהשקעות גדולות. מוצרים בהתאמה כמו לוח שנה עם תמונות אישיות, שם חרוט על קרש חיתוך למטבח, ציורי פורטרט, ספל קפה עם הדגשה אישית, סינר עם רקמה ובה שם הלקוח. אלו משמשים בעיקר כמתנות ונמכרים מצוין.

4. קוסמטיקה אורגנית
קוסמטיקה אורגנית זהו תחום מיוחד שתופס תאוצה לאחרונה ועדיין אין אותו בשוק המסחרי. זאת אומרת, שזהו תחום שמאוד מתאים לייצור ביתי. גם הלקוחות שאוהבים מוצרים אלו, יעדיפו לקנות מעסק ביתי קטן ואישי. אז הנה לכם, נישה ייחודית שעדיין אין בה תחרות גדולה מידי.

5. הדפסים ופוסטרים
הדפסים נחשבים למוצר אהוב באטסי. אמנם התחרות גדולה מאוד אבל גם הדרישה גדולה. כל שצריך הוא להיות ייחודי בסגנון ולהתמקד בנישה ספציפית. זהו גם מוצר שמאוד קל להתחיל אתו. סגנונות אומנות טרנדיים שהולכים כעת הם, מינימליסטי, אומנות קו, בוהמי וצבעי טבע.

6. קישוטי קיר
קישוטי קיר נמכרים ממש יפה, ושולי הרווח שלהם טובים מאוד. ואני לא מתכוון להדפסת תמונות או ציורים, אלא לקישוטי קיר יצירתיים וייחודיים. למשל, צמחים מיובשים בתוך מסגרת זכוכית, שלט עץ עם חריטה אומנותית, רקמת מקרמה בתוך מסגרת, תמונת קיר שעשויה מעלים מיובשים צבועים בצבעי זהב ונחושת וכן הלאה. נסו להיות יצירתיים. זה מה שהקהל של אטסי אוהב.

7. אביזרים לחתונות
חתונות הינה נישה שבה יש חיסרון גדול ויתרון גדול. החיסרון הוא שזוהי נישה עונתית והיתרון הוא שבעונת החתונות, המכירות קופצים לשמיים. אנשים אוהבים לרכוש קישוטים ואביזרים המותאמים אישית לחתונה שלהם. זה יכול לשמש כמזכרת מהיום היפה והמיוחד שלהם. פריטים כמו הזמנות מיוחדות, כרטיסים יוקרתיים הנצמדים לכוסות או לסט הצלחות, קישוטי חתונה מיוחדים עם שם החתן והכלה, תגי שמות המונחים על השולחן או הכיסאות, פוסטר לכניסה לאירוע בו האורחים יכולים לכתוב ברכה, ספר אורחים ועוד.

8Young creative woman drawing a postcard for a customer from home office during COVID-19 quarantine (. חומרים ממוחזרים
לא ארחיב, כי אני אישית לא מבין בזה, אבל אני יודע שזו נישה שממש תופסת תאוצה באטסי. אנשים אוהבים מוצרים שעשויים מחומרים ממוחזרים. אנשים רוצים להשתייך לטרנד של להציל את כדור הארץ… תיקי יד שעשויים מבקבוקי פלסטיק, בגדים שנתפרו מאוסף בגדים ישנים, חגורות שנתפרו מבדי יוטה, אומנות מחומרים ממוחזרים ועוד. נסו, מקסימום זה יצליח.

9. תכשיטים בעבודת יד
תכשיטים הינה קטגוריה גדולה וחזקה מאוד באטסי. זוהי נישה שמאפיינת מאוד את זירת המסחר הזו. אומנם התחרות גדולה, אבל למוצרים ייחודיים ויצירתיים תמיד יש מקום. ואני לא מדבר על תכשיטי זהב יקרים. אלא, על תכשיטים מקוריים בעבודת יד שיכולים להיות מיוצרים מחוטי משי, שילוב של אבנים יפות ועץ, תכשיטי עור, צדפים, חרוזים ועוד. זכרו, היכן שיש תחרות גדולה, סימן שיש גם שוק גדול.

10. יומנים, מחברות ומוצרי כתיבה
זוהי עוד קטגוריה עונתית קצרה. אבל בעונה של חזרה לבית הספר, התחום הזה חוגג. הפטנט הוא לאפשר התאמה אישית על המוצרים. למשל, השם האישי שיופיע על המחברת או היומן, עפרונות ועטים עם חריטה אישית, קלמר עם הדפס או רקמה וכן הלאה. בתחום הזה ניתן למכור חבילות עם כמה מוצרים יחדיו ובכך להרים את שולי הרווח בצורה משמעותית. ובכלל, יומנים יוקרתיים עם כריכת עור או כריכת בד יוקרתית בהתאמה אישית, נחשבים למוצרים שתמיד הולכים טוב, ולא רק לתלמידי בית הספר.

לסיכום:
הפוסט הזה יכול לחסוך הרבה עבודת מחקר ולהעלות לנו רעיונות לתחומים שמתאימים עבורנו. ברשימה הזו, כל אחד יכול למצוא משהו. מה שבאמת חשוב זה, להתחיל. פשוט, בחרו את הנישה שמרגישה לכם הכי נכון עבורכם, בצעו מחקר, למדו את התחום, נסו לראות וללמוד מה הקהל רוצה לרכוש ומה מעניין אותו והתחילו לפעול כעת.
מקווה שעזרתי, בהצלחה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

קבלו עכשיו!

את החוברת [ ללא תשלום ]

סיפור עסק

שתעזור לך להגדיר ולכתוב את סיפור המותג שלך
זהו כלי עוצמתי ובעל ערך רב לעסק שלך