קדמו את העסק שלכם בעצמכם – איך עושים קידום אורגני בגוגל

ניתן לצפות בגרסת הוידיאו של פוסט זה בסרטון הבא...

איך עושים קידום אורגני בגוגל

כיצד אסטרטגית קידום אתרים פשוטה יכולה לעזור לעסק שלך

סקר חדש שנערך בקרב למעלה מ-1,000 בעלי עסקים גילה כי קידום באינטרנט הוא גורם מפתח בהצלחת העסק שלהם.

ימי טכניקות השיווק המסורתיות רלוונטיות פחות ופחות בעיקר לעסקים קטנים ובינוניים. וכיום, יותר ויותר אנשים פונים לאסטרטגיות שיווק מקוון ממומן או אורגני, שמייצרות אחוזי המרה גבוהים יותר, הם ניתנים למדידה והעלויות נמוכות יותר. החלק הכי טוב? הקידום המקוון מאפשר לנו למקד את הקהל אליו נרצה שהפרסום שלנו יחשף.

מדוע קידום מקוון חשוב לצמיחת העסק שלך?

שיווק העסק שלך הוא תפקיד חשוב במשרה מלאה. אתה צריך להיות בכל מקום באינטרנט בו נמצא הקהל שלך בכדי להפיץ ולחשוף את המסר השיווקי של בית העסק, להשתמש באסטרטגיות ובכלים שונים, לפעול ולקדם במדיה החברתית, באתרי התוכן ולהופיע בתוצאות החיפוש וכל זאת, תוך שמירה על מסגרת לוח הזמנים הקבוע שלך. זו עבודה שיכולה להיות מתישה לפעמים. אם אתה לא זהיר ואין לך תוכנית מסודרת, משימה זו יכולה בקלות לגרום לאיבוד שליטה.

ארבעת הערוצים הפופולריים והחזקים בקידום באינטרנט הם, קידום ממומן, קידום אורגני, קידום ברשתות וקידום תוכן. בפוסט הזה נדבר בעיקר על הקידום האורגני שחוץ מעבודה רבה והתמדה, הוא ללא תשלום והתוצאות נחשבות לאיכותיות מאוד.

מהם ההבדלים בין קידום אורגני לקידום ממומן
קידום אורגני הוא אסטרטגייה שבאה במטרה לגרום לאתר או לעמודים ספציפיים להופיע בתוצאות החיפוש באופן טבעי במקומות ראשונים וריאליים עד כמה שאפשר, בשפה המקצועית קידום אורגני למנועי חיפוש נקרא SEO. בכדי להגיע לתוצאות טובות, יש להשקיע עבודה רבה והתמדה וזה לוקח זמן ולפעמים, הרבה זמן. אבל, כשזה מצליח, אלו התוצאות האיכותיות ביותר ובדרך כלל הם לאורך זמן, והכי כיף שזה בחינם. אין צורך לשלם לגוגל בעבור הפרסום הזה.

קידום ממומן הוא סוג של אסטרטגיית פרסום בתשלום באינטרנט. יש לזה יתרונות רבים אבל בניגוד לקידום האורגני, בפרסום הממומן, אתה משלם, אתה מקבל. ברגע שמפסיקים לשלם, הפרסום נעצר ואין ערך נוסף. כמו כן, בניגוד לקידום אורגני שלוקח זמן רב לראות תוצאות, בקידום הממומן, התוצאות יכולות להגיע בתוך ימים ספורים. יתרון נוסף וחשוב של הקידום הממומן הוא שיש אפשרויות מתקדמות מאוד למקד את קהל היעד אליו תחשף המודעה וניתן לקבל נתונים חשובים על תוצאות פעילות הקמפיין.

ניתן לפרסם בפורמטים שונים ולמטרות שונות. להגביר את המודעות למותג או למוצרים, לכוון להמרות ורכישות, להרשמות או הורדת דמו ועוד. סוג זה של פרסום משמש לרוב בעלי עסקים קטנים ובינוניים שאינם מסוגלים לעמוד בעלות של שיטות פרסום מסורתיות.

יתרונות השימוש בקידום האורגני לאסטרטגיית השיווק שלך
חברות רבות אינן מודעות מספיק ליתרונות השימוש בקידום אורגני לאסטרטגיית השיווק העסקית שלהן. קידום אורגני מתייחס לשיטות שיווק חינמיות ללא תשלום שחברות יכולות להשתמש בהן כדי לסייע בקידום העסק שלהן.

יתרונות הקידום האורגני כוללים משיכת לקוחות פוטנציאליים, הגדלת דירוג במנועי החיפוש והפצת המסר השיווקי לקהל רחב יותר. השימוש בקידום אורגני יכול לסייע בחיזוק המותג והתדמית של בית העסק.

הצמיחה של המדיה החברתית והמובייל, מביאים יותר ויותר עסקים לפעול לקידום אורגני של האתר שלהם בכדי להגביר את הנראות שלהם. כאן, נשתף כמה טיפים פשוטים לביצוע, כיצד כל אחד יכול להשתמש בקידום אורגני לאסטרטגיית השיווק העסקית שלו בכדי לקחת את המותג ובית העסק לשלב הבא.

כיצד עושים קידום אורגניקידום אורגני, כל אחד יכול

אנשים רבים נרתעים מהרעיון של קידום אורגני כי הם חושבים שזה מסובך. תוכן זה ידריך אותך כיצד לקדם את האתר שלך במספר צעדים פשוטים וקלים. זהו אינו קידום מקצועי, אבל מספיק בצעדים אלו בכדי לעשות הבדל ולהביא תוצאות.

הטיפים הבאים מתייחסים לקידום דף ספציפי באתר

קידום אורגני ב-4 צעדים פשוטים בלבד.

צעד ראשון, ביטוי מפתח מתאים
לכל עמוד אותו תרצו לקדם, בחרו בביטוי מפתח אחד אותו תרצו לקדם. טעות שרבים עושים היא בבחירת ביטוח מפתח תחרותי מידי. למשל, אל תבחרו בביטוי “יועץ עסקי” משום שזהו ביטוי תחרותי וכללי מידי ויהיה קשה להתחרות עליו.

לעומת זאת, הביטוי “יועץ עסקי לעסק קטן” או “יועץ עסקי בזום” או “יועץ עסקי ברחובות”, אלו ביטויי מפתח ממוקדים יותר. אמנם נפח החיפוש לביטויים אלו קטן יותר אבל יהיה יותר קל להתחרות עליהם ולהביא את העמוד למקומות ריאליים בתוצאות החיפוש. כמו כן, ביטויים שכאלו, יביאו לכם קהל מאוד ממוקד ואיכותי.

צעד שני, כתובת העמוד (url)
לכל עמוד אינטרנט יש כתובת (url). זוהי הכתובת אותה אנו מקלידים בדפדפן בכדי להגיע לדף או לאתר הרצוי. שלבו בכתובת העמוד את ביטוי המפתח שבחרתם בשלב הראשון. למשל, אם הכתובת הראשית של האתר (דומיין) הוא www.mysite.co.il וביטוי המפתח אותו נרצה לקדם לעמוד ספציפי הוא “יועץ עסקי לעסק קטן” אז כדאי שכתובת הדף תראה כך www.mysite.co.il/יועץ-עסקי-לעסק-קטן.

שלב שלישי, כותרת הדף
כותרת טובה לעמוד היא חלק חיוני מתהליך קידום אתרים. כדאי לשלב את ביטוי המפתח שבחרנו לעמוד בכותרת זו. הכותרת תשמש ככותרת H1 בגוגל ובמנועי חיפוש אחרים ובדרך כלל תהיה בראש העמוד. למשל, אם ביטוי המפתח שלנו הוא “יועץ עסקי לעסק קטן” אז הכותרת שלנו יכולה להיות “כיצד לבחור יועץ עסקי לעסק קטן או בינוני”

צעד רביעי, שילוב ביטוי המפתח בתוכן
השלב הרביעי באסטרטגיית SEO הוא לשלב את ביטוי המפתח אותו בחרנו לקדם, בתוכן הדף כדי להעלות אותו בדירוג של מנועי החיפוש. המיקום והתדירות הנכונים של מילות המפתח יהיו שונים בהתאם למידת התחרותיות של מילת המפתח ולכמות התוכן בעמוד. אבל לצורך הפוסט הזה, בואו נגיד שמספיק אם תשלבו את ביטוי המפתח בתוכן הדף כפעמיים שלוש, זה כבר יעשה הבדל.

 

הבנת הסוגים השונים של טכניקות SEO

ניתן לחלק את טכניקות קידום אתרים לשתי קבוצות, קידום אתרים בכובע לבן וקידום אתרים בכובע שחור. קידום אתרים White Hat הוא הנכון ביותר והוא מורכב מיצירת תוכן איכותי לאתר האינטרנט המספק ערך עבור הקוראים שלך כמו גם לבוטים של מנועי החיפוש. טכניקות כובע שחור, או "ספאמי", אלו כל מיני טכניקות המנסות לתכמן את מנועי החיפוש והם זוכות בדרך כלל לתגובה כעוסה על ידי הגולשים ויכולות לגרום לך להסתבך עם Google.

כמובן שאני ממליץ להתרחק מטכניקות לא ראויות אלו ולא להתעסק עם טכניקות קידום של כובע שחור.
הגורמים המשפיעים על דירוג האתר בגוגל

הגורמים המשפיעים על דירוג האתר בגוגל הם רבים ודינמיים. הם כוללים את איכות התוכן, הרלוונטיות לשאילתת החיפוש, אופטימיזציה בעמוד, אופטימיזציה מחוץ לדף, מעורבות במדיה חברתית, קישורים פנימיים בין דפי האתר וקישורים חיצוניים של אתרים אחרים שמקושרים לאתר שלכם ועוד. ישנם מאות פרמטרים וחלק מהגורמים הללו קשים לשליטה ולהשפעה במיוחד עכשיו עם פיתוח אלגוריתמים המבוססים על בינה מלאכותית ולמידת מכונה.

לכן, הדרך הטובה ביותר היא לתחזק אתר איכותי ונכון בראש ובראשונה לגולשים ולדאוג לכתוב תכנים אמיתיים, רלוונטיים ואיכותיים ולבנות אתר ידידותי שעומד בתקנים.

כתיבת תוכן אופטימלי ואופטימיזציית אתרים
אלו הן שתי המשימות העיקריות של קידום אתרים. הצעד הראשון באופטימיזציה של האתר הוא יצירת תכנים איכותיים. כדאי ליצור תוכן שיצליח למשוך את קהל היעד שלך. בנוסף, אופטימיזציה של האתר שלך אינה משימה חד פעמית. זה דורש זמן, עבודה מתמדת ומסירות על מנת שזה יצליח.

לאנשי קידום אתרים חשוב לדעת מה הם עושים וכיצד הם יכולים לבצע אופטימיזציה לאתרים שלהם כך שהם ידורגו גבוה יותר בחיפושים בגוגל. יש אמרה בין מקדמי האתרים, התוכן הוא המלך. אז השקיעו בתוכן מותאם לביטוי מפתח, בצעו את ארבעת הפעולות שהזכרנו מקודם והשאר יסתדר מעצמו.

לסיכום: הבנת החשיבות של אסטרטגיית SEO לקידום העסק
אסטרטגיית קידום אתרים חשובה לכל עסק כי היא עוזרת בקידום ושיווק העסק ומהווה חלק מהמשפך השיווקי. זה מגדיל את הנראות של החברה, מקדם את התדמית והמיתוג ומשפר את דירוגה בתוצאות של מנועי החיפוש.

אז אם אין לכם אפשרות לפנות למקדם מקצועי, השתמשו בארבעת השלבים שהוזכרו כאן ותראו תוצאות. יתכן שזה יקח כמה חודשים, אבל התוצאות יגיעו והכי חשוב, להתמיד. במיוחד בקידום האורגני, התמדה היא אחד מהפרמטרים החשובים להצלחה.

נוכחות דיגיטלית

הקמת אתרים וקידום עסקים באינטרנט. אצלנו תמצאו את מכלול הפתרונות במקצועיות, אחריות ובקדמת הטכנולוגיה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

קבלו עכשיו!

את החוברת [ ללא תשלום ]

סיפור עסק

שתעזור לך להגדיר ולכתוב את סיפור המותג שלך
זהו כלי עוצמתי ובעל ערך רב לעסק שלך